Det blåser i träden idag!

Ja jösses vad det blåser idag, helt sjukt!
Igår vart det underbart väder, men idag, det blåser jättemycket, eller det se så ut iaf, och det låter så!
Vem är det som beställt sånt väder på min älskade Fiens födelsedag??? Grattis igen gumman min!

Så vad har hänt den senaste veckan, inte allt för mycket, har vart jobb, lite badmintonlattjo..?..ska spela imon igen, det är juh så skojj!
Annars har det nog inte hänt så mycket.
Har jobbat uppe på sjukhuset mest denna veckan, min stackars hönapöna opererades för en veckan sen igår, så vi har gjort våra timmar där uppe, och i onsdags fick hon komma hem, men igår fick hon åka in igen, eftersom hon då hade spytt i över 24 timmar och inte hade nått kvar i kroppen och vart påväg att svimma ett par gånger och sådär..Så vid kvart över fyra åkte vi in till akuten, kvart över fem fick vi äntligen ett rum, sen tog de evigheter innan sköterskan kom och tog prover, tog en evighet till innan läkaren kom, sen tog de ytterligare en evighet innan sköterskan kom igen och gjorde lite fler undersökningar..klockan 21 när jag slutade hade vi fortfarande inte fått reda på nått, och hon hade inte fått komma till röntgen, men vid 23 fick jag ett mess och då hade de kommit upp på avdelningen och hon hade fått röntgas, men ändå inte fått några svar då..svensk sjukvård går så fort..eller inte!..Så ska ringa till jobbet snart och se om de fått reda på nått, kan juh säga att jag har drömt om sjukhus och spyor och jobbet hela natten, inte så kul!
Stackars min hönapöna!

Nehe, om man skulle skriva om nått roligare..hmm..Jo imon är det fest! Fy tusan vad kul det ska bli!
Det är Fien som ska ha fest, jag har inte träffat den tjejen på evigheters evigheter! Så det ska bli så skönt att bara få ge henne en bamsekram! Saknar dig gumman!

Annars så funkar allt bra med sambolivet, det är så mysigt att inte behöva bo själv..igår var vi ifrån varann precis hela dan, det var lite jobbigt, jag är så kär, känner mig fortfarande nykär, men kanske inte är så konstigt eftersom vi inte vart tillsammans så länge! hihi..

Nee nu ska ja fixa iordning mig och dra ner till stan och sola lite tror jag minsann, det behövs..och så kanske de blir en liten sväng på stan, få se vad jag hinner, och så måste jag till glasbutiken med;) hihi!
Börjar juh att jobba klockan 14!

Nehe, men ni få ha det så bra!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är fan skandal att svensk sjukvård är så sjukt jävla dåligt. Det är pinsamt!



Men tack så mycket gumman för gartulationerna :) Längtar så efter att du ska komma imorgon! <3



Puss o kram!

2010-02-12 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0