Dag 5- Vad är kärlek?

Vad är kärlek?
För mig är det olika saker, den starkaste kärleken jag känner just nu är den kärleken jag har för Micke, att känna den glädjen och tryggheten när man är tillsammans med honom, så måste det bara vara kärlek.
Och veta att vi ska ha ett hus tillsammans om 5 månader, att vi ska ha barn om 6 månader, att han ska bli far till mitt/mina barn det är helt otroligt, jag har sett honom med barn och det är så fint!

Men sen finns det kärlek som jag har till mina vänner, ni är underbara! <3
Kärlek till min fina hund Rocky, tokig men söt <3
Och självklart min familj, mina föräldrar, min syster Sara, Joakim och Linus, ni kommer bli dom bästa mostern "morbrorn" och kusinen =)

------------------------------------

Idag skulle jag jobbat, men hon är sjuk idag, så får vara hemma med betalt, och det är ju inte helt fel det heller!
När jag vaknade trodde jag att jag inte hade nått att göra, men efter ett samtal med min älskade fästman så hade jag helt plötsligt massa saker att göra!
Så idag ska det bakas, lagas mat, slå in julklappar, tvättas och så kanske en julgran ska bli inköpt oxå!
Sen ska jag väl hinna duscha och fixa mig själv oxå, skulle behöva lägga på ett brev på posten med..ja men det ska väl gå det här..:P
Dags att sätta igång då kanske!
Ha det fint!

Pussåkram

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Snygga vi är, höhö ;)

2010-12-20 @ 06:32:59
Postat av: kakan

Haha lätt att vi är! =)

2010-12-20 @ 07:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0