Dag 1

Idag på listan stod det att jag skulle presentera mig själv så here we go:

Heter Karin, är 22 år och bor tillsammans med världens finaste sambo och hund inne i stan.
Min familj består av mamma, pappa och en syster och världens bästa systerson såklart!=)
Just nu jobbar jag bara deltid, men vill verkligen ha en heltid eller iaf mer än vad jag har nu!
Vad kan jag skriva mer om mig, finns nog inte så mycket mer då dom som läser denna blogg förmodligen redan känner mig rätt bra!


----------------------------------------
Idag ska vi hem till Gittanbud på lite glöggmys, sen ikväll så var väl kanske tanken att åka ut till Taberg för att träffa jenny, rickard, malin och de andra ;) kan nog bli skojj kanske :)
Nehe, nu ska jag hoppa in i duschen och sen får det nog bli en liten hundpromenad på det!

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0