Halsstrul

Min hals vill inte vara vän med mig just, den har inte velat det sen i fredags..
Den har gjort ont som bara den, idag gör den inte lika ont men den är såå tjock, svårt att svälja och det känns hela tiden som det sitter nått i halsen, som man inte kan få bort, jobbigt är det!
Feber har jag till och från oxå, vet dock inte hur mycket med tanke på att vi bara har en sådandär konstig termometer man sätter mot pannan, känns inte så pålitlig..menmen, det är väl bara att gilla läget!
Bättre att få det nu så man förhoppningsvis få vara frisk när vi åker till Krofu, åhh vad jag längtar!
Går och tänker på det varje dag nu och bara längtar och längtar och vill att tiden ska gå, men imon är det två veckor kvar, och det lär ju gå rätt fort! =)

Annars är det rätt bra med mig, har ingen aning om hur det blir med jobb och liknande framöver, har schema fram till den 22:a augusti, sen vet jag inte mer..så det känns jäkligt jobbigt, men är van, men denna gången känns det som jag inte kommer att ha lika mycket tur att jag får stanna..skulle bara haft jobbet till augusti förra året, men har fått ett år extra, vilket jag är väldigt tacksam för!
Men skulle ändå va skönt om man visste innan man åker på semester hur det blir så man slipper att oroa sig..
har iaf sökt jobb idag så få la se vad som händer med dom..
Mellan mig och Micke är allt underbart, är kär som aldrig förr, myyys!
Älskar dig Mikael!

Nehe, ska hoppa in i duschen tro jag och se om det kan bli lite människa av mig igen!
Ha det fint!
Pussåkram


Falkenberg i somras efter vi hade vart i Ullared!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0