4 dagar kvar

Ja nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker, jag längtar så himla mycket så det är sjukt! =)
Annars här så är det bra, halsen har blivit bra igen, skönt det!
Jag har jobbat, jobbar imon och på söndag, på måndag är jag ledig och sen åker vi på tisdag, woohoo!
Och idag är jag med ledig alltså!
Idag händer det nog inte så mycket, ska baka en jordgubbspaj hade jag tänkt, det är aldrig fel! har inte gjort den pajen på jättelänge, så ska bli mumma!

Måste äta nått med snart, är hungrig! Gick upp vid 11.25 idag, var nog aningens trött, vet inte när jag sov så länge senast..så då täntke jag att jag hoppas över frukosten och äter en tidig lunch istället, men 2 timmar senare så har jag fortfarande inte ätit nått så ja det börjar nog bli dags..!

Nehe, det var det det..vet inte vad jag ska skriva, så ha det så bra!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0