Kort uppdatering

Det gick inget vidare på gymet i måndags, fick sådan värk i benen, anar att det kunde va en början till benhinneinflammation, så idag har jag hoppat gymet men var ändå ute och tog en redig powerwalk på 25 minuter nu innan frukost, skönt! Kände inte av benen nånting, gött det..så då kanske jag kan dra till gymet på fredag och köra skiten ur mig där igen =) Längtar!

Iaf..hinner inte skriva så mycket mer..

Startvikt 12/4: 88,6
Vikt idag den 21/4: 85.9
Viktskillnad: 2,7 kg
Så det går framåt iaf!
Har inte mätt mig idag, glömde bort det, men få ta det nästa gång!;)

Nu måste jag duscha å fixa mig, ska iväg till jobbet!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra Karin! Vad duktig du är! Kämpa vidare:)

2010-04-23 @ 21:19:56
Postat av: Vetletirill

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-10-18 @ 08:43:41
URL: http://vetletirill.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0