Tisdag

Idag är det Tisdag, 1 september, ny månad nya möjligheter;)
Ska jobba 15-21, har precis ätit lite, jag har duschat och fixat mig, har även klippt luggen då den hängde ner i ögonen, skönt att den inte gör de längre:P
Har faktiskt börjat packa lite, haha.
Stod och skulle välja vilket som skulle bli dagens linne (vilket jag kom på nu att jag måste byta, för jag är visst helsvart, haha) så såg jag ett linne i garderoben, som jag inte haft på mig sen i julas, så testade deo ch de satt snyggare än någonsin, me like! så då åkte de ner i resväskan, och så plockade jag fram lite andra grejer som jag oxå ville ha med mig, lite klänninar och finare linnen som jag inte kommer använda nu innan ändå=)
Så är det, ska ta mig en sväng på stan, komma ut lite innan jobbet, det behövs ibland, ska svänga förbi apoteket och fixa lite saker som kan va bra att ha, värktabletter å sånt.

Så är det med det.
Annars är det bra med mig, längtar så tills nästa söndag, men ska försöka jobba mycket innan de, skulle vart ledig fredag-söndag nu, men nu ska jag jobba lördag så de blir jag inte, men var bara en kort tur på lördag så det tyckte jag att jag kunde göra, tjäna pengar=))

Nehe, nu ska jag byta linne så de inte ser ut som jag ska på begravning:P haha
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0