Små ord

Små ord, små små ord som betyder så mycket mer.
Sms, msn eller i ett face to face samtal, det är de små orden som ger en lycka.
De små orden vi ska lyssna till istället för att vänta på den stora lyckan, för då har vi missat den mesta lyckan.

Jag har hört de små orden idag, och de gjorde min dag, de gjorde så jag kommer överleva även morgondagen.

Även fast det är ensamt efter att ha varit omringad av mamma å pappa i två dagar, så kommer jag överleva, men vad tyst det är, ingen som pratar, ingen pappa som hostar, fast ibland hör jag pappas hostningar på kvällen när jag lägger mig, fast egentligen är det bara grannen ovanpå som stökar runt, men så vill jag inte tänka, för när jag hör det ljudet så somnar jag gott, då är jag inte ensam och jag kan vara trygg, för vad är man egentligen utan de närmaste? ingenting.

Jag har lärt mig mycket under helgen, speciellt i fredags efter vårat myket speciella samtal på Max, det har fått mig att tänka, tänka på så mycket, och jag vet att jag måste ta itu med saker och ting, ta ett steg framåt istället för att blicka bakåt så mycket sm jag vanligtvis gör, men jag har tatt det första steget, att tänka det, nu måste jag göra det till verklighet, och jag vill att ni ska finnas där och hjälpa mig, och det gör ni, mer än vad ni vet genom att bara finnas!

Fien, du är mitt hjärta, min kung och jag din drottning *fniss*
Malin, hoppas vi ses på tisdag
Jenny, en vecka kvar, snart bara sex dagar
Mina sommarvikariekompisar, vi måste träffas snart, saknar er så det gör ont i hjärtat! (tom jag drömde att du hade fått en Vd plats på din praktikplats och du hade kostym på dig och en portfölj hade du med,haha, du var stilig, haha, det var skojj)
Sms:en innan, lycka, små ord som sagt!

Pussåkramågodnatt

Kommentarer
Postat av: Tom

Vilken mardröm! Du anar inte hur obekväm jag känner mig i kostym ;)

2009-09-08 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0