Myskväll

Igår hade vi en redig myskväll på Sandsjö wärdshus, där vi åt världens bästa plankstek, MUMMA!!
Skrattade gott, och pratade och hade det så mysigt!
Det roligaste var när Solle blev rädd för sin mat, haha jösses vad jag skrattade!
Sedan så åkte vi till Amor och tog en cider, och sen åkte vi hem, var och en till sitt, så blev en lugn och rätt tidig kväll, var rätt skönt. Men har sovit asdåligt inatt.
Idag har jag vart å handlat med pappa, behövdes fyllas på lite så att säga, var meningen att pappa skulle hjälpa mig att byta glödlampor i taket, men han var för kort han med, haha, jag har högt i tak!
Och klockan är bara strax efter ett, så vad fan ska man göra nu resten av dan liksom??
Menmen, de löser sig kanske.

Ikväll ska jag göra tacopaj, ska bli så gott, någon som vill göra mig sällskap?
Nehe, nu ska jag glo lite på tv.

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0