Klippt mig

Gjorde en chansning och gick in till stan för att se om ja kunde få en klipptid, och det gick juh vägen, fick klippa mig med en gång, har bara toppat de, men de lilla gör så mycket, det var välbehövligt efter all sol och salt.
Nu gör jag inte så mycket, ska väl äta lite snart, få bli tacopaj sen igår, gottit!

Idag ska jag jobba för första gången på sådär 16 dar eller nått sånt, känner att det har hänt en del på jobbet, så kommer nog bli mycket att läsa.
Ska bli kul att träffa alla boende igen=) undra vem jag jobbar med?:/
Blir nog bra!

På torsdag åker jag och Fien till Ullared bestämde vi precis=) verrrrry najs=)
Nehe, mat då kanske ja.

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0