Idag börjar min resa

Ja idag börjar min resa, äntligen, så som jag längtat!
Klockan 16.30 kommer päronen och hämtar mig så skjutsar de mig till Mullsjö och till Jenny, och då ska vi handla och laga mat och mysa å sådär, Rickard är där med, nångång inatt vid två-halv tre så sätter vi oss i bilen och åker till landvetter och sedan går planet klockan 6, eller det ska gå då, men det vet man juh aldrig:P haha

Jag är snart färdig med alla grejer som måste göras, packat och rakat benen:P och fixat naglar och ögonbryn å såntdär. och nu sitter jag här och andas lite:)

Så är det med det.
Nu hoppas jag att ni alla får det så underbart här hemma, om det är soligt i tunisien så ska jag skicka lite värme till er, lovar..eller inte:P MOOOHAHAHA, ne ja skojjar bara, klart jag ska göra:)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0