Här har det inte hänt mycket

Har verkligen inte haft ork att skriva nått sen vi kom hem från tunisien!
Det var verkligen en underbar vecka, med massa sol och bad och härliga skratt, och även lite panik när det kom in en gräshoppsliknande sak på vårat rum, haha fy tusan vad vi skrattade!
Det var verkligen en kanon vecka!=)

Natten tills igår blev jag sjuk, magen ballade ur totalt och spydde en gång, och det höll i sig hela dagen igår, kul att behöva sjukanmäla sig första dagen efter semestern, inte..är hemma idag med eftersom man måste vara symtomfri i två dagar, och imon är jag ledig, och på lördag ska jag ha en boendestödjare, men får jag jobba då? nepp för hon opereras idag så hon kommer inte att vara hemma, så får jobba först på måndag, kul att man kommer få någon lön nästa månad..:/
Men iaf, jag mår bättre idag, inte 100% bättre men nästan på.
På lördag ska vi iväg och ölbowla, ska bli så kul=)

Nehe, om man kanske skulle duscha av sig lite å sådär=)
Hoppas att ni alla har det bra=)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0