Galet

Var vad det blev igår, åkte ut till mullsjö för att vara med på förfesten hos Jenny, för att sen gå hem när de åkte in till stan, men jag följde visst med till Amor, och sen en liiiten stund på O'learys sen tillbaka till amor och sen drog jag, jenny, solle och rickard till max, på max så var det serious talk och väldigt djupa samtal, vilket gjorde mig förvirrad, ledsen, arg, totalt tankspridd, så när jag kom hem strax efter ett så gick jag inte och la mig, utan jag satte mig vid datan och skickade mail till jenny, jag gick och la mig strax efter två, kunde inte somna, låg och halvsov lite sådär, som man kan göra ibland när man vart ute, tittade på klockan vid 6.00, då lyckades jag väl somna, och så ringde väckarklockan 8.30, så blev väl ungefär 2½ timmes riktig sömn inatt, jobbade 10-15 idag..härligt..därför man inte ska festa till det dagen innan, haha men va fan jag håller på att försöka leva livet, för det har jag aldrig varit bra på minsann.
Men tack jenny för du vet vad=)

Ikväll är jag på tokarp hos mamma å pappa, vi har ätit kräftor och haft myskväll, jag ska snart sova för jag är sjuuukt trött, som kanske inte är så konstigt:P haha.

Tänk vad människor är olika, hur folk ser saker på olika sätt, hur vi ser oss själva och hur andra ser på oss på olika sätt, det är rätt sjukt, kom fram till de inatt, men de kanske är bra att vi inte alla är lika, men ibland kanske de vore bra om vi hade lite mer likadant sätt att se på saker och ting, men vad vet lilla jag?
..en blåst blondin...

Om en vecka är jag hos Jenny, och vi har förmodligen ätit nått gott och tittar på nån film och äter godis, kanske somnar till en stund innan vi ska åka iväg mot landvetter och Tunisien-Hammamet, gosh vad jag längtar, leva livet var det va?

Nehe, sov så gott!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0