En jobbdag kvar

Ja nu är det bara en jobbdag kvar=) UNDERBART!
Är så trött på jobbet nu, eller inte på jobbet i sig, men jag har liksom gått ner på halvfart nu, om ens det..
idag har jag vart helt avdankad på jobbet och haft så ont i huvudet, inte kul alls, så va tvungen å messa lite med jenny!=)
Pratade med chefen och så frågade han när det var jag skulle åka, och då sa jag på söndag och till tunisien å sådär, och då säger han "det är du värd efter att du jobbat så mycket", det är kul att höra nått sånt=)
Måste han juh tycka att jag sköter mitt jobb iaf=)

När jag kom hem från jobbet så blev det ibumetin och slockna på soffan en stund, sen var huvudvärken borta iaf, hur skönt som helst.
Men är trött, men inte så konstigt när jag har sovit alldeles för lite de senaste två nätterna, så ska faktiskt gå å lägga mig nu.
Börjar klockan 7 imon, men slutar klockan 13, så är juh ett kort skönt pass, men ändå, så jäkla surt att gå upp så tidigt.
Men är sista dagen innan 12 dagars semester, och det behövs. jag ska ha de så skönt och bara koppla av och ha de så kul och tänka mig själv=) egoist javisst=)

Nehe, sova var det ja:)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0