Donuten

Idag har jag umgåtts med min älskade Malin, donuten alltså=)
Vi käkade på Dragon, var inne i varje telefonaffär:P haha och sedan åkte vi och hämtade mitt pass, mina ögon ser lite besatta ut på de men annars blev de rätt bra:P
Sedan mötte vi upp malin pappa och bror så åkte vi till a6 igen, gick in på Eurosko där Therese, malins kusin jobbar för Erik (brodern) behövde nya skor, sedan så blev det fika i "rondellen".
Sedan va de slut på vår dag, men har haft det kanonbra=)

Jag har beställt taxfree varor, blev en flaska sprit och en parfym eller två är det egentligen men det är i samma paket och så beställde jag en make up pallette, är juh så kul med smink=) Allt för 563 kronor, rätt mycket billigare än om man skulle köpt allt i vanlig affär:P
Sedan har jag vart å handlat på ica, ska göra varma fyllda baugetter till kvällsmat, mums=) Och sen blir det godis med, är juh både idol och andra avenyn ikväll=) Brukar ha tisdagsmys istället för fredagsmys:P

Tom: jag tror inte de är många som är bekvämsa i kostym, men du hade inte slips eller nått iaf:P

Inatt drömde jag mardrömmar om resan, typ att jag hade glömt att packa en massa och hade glömt att hämta mitt pass, och så missade jag planet:P hela drömmen var assjuk, och så drömde jag om nån häst som blev till en hund eller nått, haha!

Nehe, nu ska ja göra iordning maten=)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: MalleBall

Gumman tack så otroligt för idag =) Och du allt kommer att ordna sig bra! Love you <3

2009-09-08 @ 20:27:22
Postat av: Anonym

2009-09-09 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0