Strax iväg till jobbet

Ja ska snart dra iväg och jobba, jobbar 16-21 idag, rätt skön tid,men betyder att jag får sova själv inatt, hur ska ja överleva? hihi
Igår så kom Micke hit, och vi tittade på Wallander-Prästen, den var nog bra, jag var lite ofokuserad, haha!
Sen följde jag med han hem, ville inte sova själv, tack för att jag fick=)
Och han åkte iväg idag vid 8 eller halv nio eller vad nu klockan var, så sov jag till tio, sen käkade frukost och fixade mig, sen mötte jag upp sara och linus på stan, gick och käkade pizza på Prima sedan hem till mig, så kom pappa så fikade vi lite. Och nu är jag själv och ska dra iväg till jobbet om typ en halvtimme!
Tror minsann de få bli en promenad upp idag i det fina vädret!

Åh, livet leker nu, och det är verkligen så härligt..förutom att jag blir arbetslös den 1 december, är liksom inte så långt kvar..det är surt, men annars är mitt liv perfekt.
Förutom att det är många jag saknar, Fien jösses va ja saknar dig, är alldeles för längesen vi träffades, nu igen!
Malin och Jenny och Sandra och alla, men på måndag ska jag förhoppningsvis träffa Sandra först, och sen träffa Maria Lindén på kvällen, kommer att bli så kul att träffa Maria, ha inte umgåtts med henne på över ett år!
Det är riktigt illa, men gud va kul det kommer att bli, prata en jäkla massa skit! haha!

Hoppas verkligen att den här lyckan får hålla i sig, jag är så otroligt rädd för att jag få må såhär bra.
Det är inte kul attbehöva känna så, för man blir så himla osäker på sig själv och allt, och det kan ställa till problem! och jag vill inte det, men samtidigt kanske de är bra att man är lite rädd och försiktig, så man inte gör nått förhastat...nu tänker ni säkert att allt detta som har hänt mig senaste tiden är förhastat, men som jag skrev igår, jag vet att det har gått fort, men jag trivs väldigt bra med det, jag vet vad jag sysslar med!

Nehe, om man skulle börja röra lite på sig snart kanske då!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0