När gamla "vänner" hör av sig

Visst är de kul när sånt händer, blev så glad när jag läste kommentaren från dig Emmah Dalengård i mitt föra inlägg, det var så positivt, och jag kände verkligen att du sätta pricken över i:et på mitt liv, för du vet juh så mycket om det, eller rättare sagt, du vet inte ett skit om mig! Skaffa ett eget liv istället för att skicka elaka kommentarer till mig och mina vänner, och om du nu måste göra det, så våga stå för det..Och vad får du allt ifrån??

Usch vad jag kände att jag sjönk lågt nu, men inte lika lågt som du verka ha sjunkit, det kommer nog aldrig nån kunna göra!
Fast de är rätt kul att skratta åt dig!

Menmen, annars är det bra med mig förutom att jag har ont i nacken och så går de upp i huvudet..ha la legat konstigt inatt eller nått..suck!
Jobbade 8-17 idag, gick bra förutom att jag vart så sjukt trött och seg och har haft ont så..haha..
Men tur att de finns folk som är så goa på jobbet= Gittan, men saknar ändå gänget från i somras!
Men få jobba med Anna på torsdag, plus att ja ska gå å fika med henne imon, supermys juh!!
Ska träffa systeryster imon med..ha ingen aning om vad vi ska hitta på, men de löser sig säkert!

Nehe, om lilla omogna och fjortisjag ska gå å lägga mig kanske..haha förlåt kunde inte låta bli, jag fjortis?? hahahaha!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA du är så jävla bäst Karin! Så jädra bra skrivet!



Vi kommer aldrig att sjunka så lågt som den människan har gjort!



Ha det bäst din lilla fjortis :D

Från den andra som gör bort sig om och om och om igen ;D

2009-10-12 @ 22:35:34
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: lalala

haha hon är störd. sök på bemmsen på snyggast.se.. JUST DET! EMMAH HAR SNYGGAST.se , vem är det som är fjortis egentligen? :)

2009-10-13 @ 00:25:08
Postat av: Emmah

Hmm kul att jag får skit för att nån annan skriver! :S

2009-10-13 @ 13:46:04
Postat av: Emmah

Hmm kul att jag får skit för att nån annan skriver! :S Kolla fakta innan nästa gång tack!

2009-10-13 @ 13:46:24
Postat av: Fia

Är redan kollat!

2009-10-13 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0