Foppa-tofflor

Alltså allvarligt, foppatofflor, är inte de lite ute nu??
Jag hatar dessa tofflor, de finns verkligen överallt, allt från på jobbet till man går ut på krogen..okej kanske inte riktigt men nästan på..gaah jag är så trött på att se dom!!

Idag har jag jobbat, började på sjukhuset vid 14.30, sedan så var jag på brahegatan vid 15.40 igen typ..va inställd på att jag skulle jobba till 21, men jag skulle visst bara jobba till 19, så de va en trevlig överraskning, det var så på schemat, men ändå hade jag lyckats få för mig att jag skulle jobba till 21:P
Men skönt som sagt, fick man lite fredagkväll, så ska ta mig ett glas vin och äta choklad och kolla på idol nu.

Det blir jobb hela helgen lång som sagt, men de kommer bli bra, är inställd på de nu och nästan lite taggad;)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0