Bra dag

Håret blev kalasfint, lite blondare nu då!
Satte mig Vasa och tog en varm nachotallrik och skrev och skrev och skrev, och rensade tankarna, det var så skönt!
Sedan blev det en liten sväng igenom staden, var så skönt väder så ville verkligen inte gå och jobba, men gjorde det ändå.
Det var jag, gittan och anna ikväll, perfekt gäng!
Jag nominerade Gittan idag till dagens klippa på jobbet via mix megapol, och hon blev dagens klippa, tyvärr så missade jag det på radion, illa! så hoppas man kan lyssna på det i efterhand, men grattis gumman, du förtjänade det verkligen!
Men jobbet var ändå tungt idag, psykiskt! suck..
men tillslut fick man gå hem, och nu är jag redigt trött..jobbar 8-17 imon, shiet! Suck jag orkar inte, men sen är ja ledig två dar!

Fattar verkligen inte hur fort tiden går, denna veckan har verkligen bara sprungit iväg!
Eller den senaste månaden med, var en månad sen vi va i Tunisien, eller vi hade vart där i två dagar nu.
Usch vad jag saknar det, vill bara åka iväg igen!!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Vad du är snäll och go. Jag saknar dej också. Du skulle ju komma till Gränna och fika ju. Hm, när ska det bli?

Jag kommer inte på mötet. Tror inte att det skulle uppskattas. Har kontakt med Peter chef så jag får veta hur det går.

Härligt att du blivit en blondis igen. Det är så snyggt på dej.

Kramis kära.

2009-10-15 @ 22:10:23
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0