Blondie

Nu sitter jag här, som vanligt:P
Har färg i håret, ska ännu en gång bli ännu blondare...hade juh en utväxt som jag hoppas ska försvinna lite, man kan väl inte bli för blond? eller...fast de sliter juh så ini helvete på håret..haha..
Ska skölja om ca 15 minuter!
Sen ska jag gå å sätta mig på cafét, gissa vilket;) och skriva lite..och bara sitta där och tänka, bästa stället att tänka på och inte bry sig om nånting.
Sedan börjar jag att jobba klockan 16 och slutar 21, underbar tid att jobba!
Men måste alltså försöka rensa tankarna lite först!

Så är det..
Nehe...segt å vänta känner jag..haha,men vill man va fin får man lida pin!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fia

Kommer blir så fint så :)



Hoppas du får en kanon dag du med! :D

2009-10-15 @ 11:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0