12-21

Den tiden ska jag befinna mig på jobbet idag..känns inte alls lockande faktiskt.
Först ska vi ha Apt mellan 12-15 och sen ska jag då jobba till 21.
Och jag känner mig så sjukt förvirrad..är så mycket tankar nu...men jag mår inte dåligt av de, är bara så sjukt förvirrad och tankspridd.
Och det är bara jag som kan lista ut varför och ställa allt till rätta i mitt lilla huvud..

Igår hade jag iaf en helbra dag, först umgicks jag med syster, mamma å pappa, vi käkade lunch på Pallas Atena, sjukt gott synd bara att man blir så jäkla mätt så man inte orkar äta så mycket som man vill.
Sedan åkte vi till a6 en liten sväng, jag köpte en liten svart bolero som jag ska ha på julafton:P haha, bäst att var förberedd här, hittade den på Rean så:P
Sedan åkte vi till Olssons och Erikshjälpen och gick där och strosade, trevligt.
Sedan blev jag hemskjutsad och lämnade av mina grejer, och efter det mötte jag Anna på Waynes Coffe och där satt vi i nästan två timmar och snackade en massa skit, var jättekul och mysigt=)
Får vi göra om snart igen, men får juh träffa dig idag och jobba med dig imon med, najs!

Efter fikat gick jag och köpte hårfärg, börjar få sådan jädra utväxt igen, så imon ska Kaka bli ännu blondare (mer fjortis? haha)
Och sen gjorde jag inte så mycket, satt vid datan och kollade på tv, hade myskväll för mig själv.

Hmm annars i veckan händer inte så mycket, jobba idag, torsdag och fredag, i helgen är man ledig, underbart! ska man hitta på då för nått? Nån som vill hitta på nått kul, typ gå och se Fame med mig?;)
Vill nog ha en lugn helg tror jag, ska iaf inte bli fest både fredag och lördag, haha, men kul hade jag!

Nehe nu ska jag dra mig mot bussen, måste se om de finns en tvättid med, för det börjar bli dåligt med kläder tycker jag...haha!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Tom

Träffade faktiskt Anna också igår ;)

2009-10-14 @ 12:16:35
Postat av: Tom

..och liiite fjortis är du allt minsann ;p ;) Nedå, jag skojar bara. Förmodligen är hon (vem det nu än var) väl nån nisse med taskig självkänsla som inte har något bättre för sig än att klanka ner på andra som har det bättre ;)

2009-10-14 @ 12:18:03
Postat av: Kaka

Ja vet att du träffade Anna igår, hon sa de;) Vi pratade om dig, och Viktoria..haha ska vi ta den där after worken snart eller??? Tack!=)

2009-10-14 @ 22:14:15
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0