Längesen

Ja nu va de visst ett par dagar sen som jag skrev här, har liksom inte haft lust elle ork att skriva nått, men nu tyckte jag att det var dags.
Sen sist har jag i princip jobbat och umgåtts med Mikael och Rocky, underbara pojkar=)
Jobbade i helgen, och ska jobba idag igen, har tagit två extra dagar denna veckan, skulle bara jobbat två men nu jobbar jag 4 dagar istället, snäll jag är, men får väl passa på nu min sista månad på jobbet.
Kändes jobbigt igår när jag kom på att jag bara jobbar en helg till på schema på brahegatan..fy fan, vill inte sluta där!
Idag har jag vart på jobbintervju, gick nog bra, fast det känns tyvärr inte som ett jobb för mig, så får nog söka vidare, söka det lilla som finns..:/

Nehe, slut på jobbsnack.
Jag mår bra i övrigt kan jag juh säga, jag har fått en underbar pojkvän, är så lycklig med dig så du anar inte!
Du gör varje dag så mycket lättare!
Dock känner jag mig lite hängig, men kan nog bero på vad det är för vecka, haha..:P hoppas det iaf för orkar inte bli sjuk!
Efter jobbet idag (12-17) så ska jag träffa Maria Lindén=) Har inte träffat henne på evigheter, träffat henne ute på krogen nångång typ, men vi har inte umgåtts sen förra sommaren, alltså sommaren 2008! och det är jävligt illa.
Men ska bli väldigt kul iaf, vi ska fika på Kaffe Paus, perfekt när jobbet ligger nästan jämte:P
Imon är jag ledig, vad skönt det ska bli, ska sova ut imon! Skönt, har gått upp tidigt flera dagar i rad nu, och gått och lagt mig sent:P busig jag är! Så ikväll ska ja lägga mig i hyffsad tid och sova ut imon=)

Nehe, nu ska jag inte skriva mer.
Ska packa upp mina ullaredskassar, va juh där i torsdags, och har inte hunnit packa upp dom än, så skärpning Kaka!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0