Stan sedan jobb

Nu ska jag snart åka ner en sväng på stan..
Måste till banken och sen kanske de blir att gå och strosa lite..måste äta nån mat med, så få la se om jag sätter mig själv och lunchar någonstans eller omjag köper med mig och åker till jobbet tidigare..sådant man märker!
Har städat mitt rum idag, det behövdes verkligen..haha, inte bra att ha svarta grejer, hann knappt damma färdigt innan det hade dragit åt sig damm igen..då blir man glad, eller inte:P

Jaha, 9 jobbdagar kvar nu då, om man räknar med idag..wohoo!!
Haha, har snart gjort 3 av elva, känns juh bra..not...tänk så skulle de bara va 3 stycken kvar, då skulle jag va glad, men då får jag vänta med tills jag har slutat på tisdag, då är det bara 3 dagar kvar!:P

Klippte min lugg med innan..så nu hänger den inte riktigt lika mycket i ögonen..men shit, hår överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0