Planering!

Sitter och planerar min födelsedag, just nu är det 15 säkra deltagare, haha så kul..
Är kanske typ 7 stycken som är osäkra än, men fy fan va kul de ska bli!
Ska boka bord på piren imon, kan man boka ett bord för så många personer? haha..hoppas det!
Blir på Harrys hade jag tänkt=)

annars är det bra med mig, har jobbat 8 dagar på raken nu, ska jobba två till, tog ledigt på fredag, skönt!
Får jag tre dagar ledigt på raken istället för två, och behöver bara jobba 10 dagar istället för 11, najs=)
Det har faktiskt gått oväntat bra att jobba dessa dagar, man har liksom kommit in i det så pass så det inte blir jobbigt, på nått konstigt sätt. skulle nog vart värre och va ledig nån dag och sen köra många dar igen..fattar ni?
På lördag blir det grillfest, fattar hur mycket jag ser fram emot det eller!!??

Nehe..ska väl försöka sova mig nu!
Upp tidigt imon då..suck, men bara två tidiga mornar till, sen blir det sovmorgon! Underbart!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så duktig så som jobbar på hårt ;)

2009-05-20 @ 08:40:32
URL: http://fiien.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är så duktig så som jobbar på hårt ;)

2009-05-20 @ 08:40:40
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0