Jobbar

Idag hade jag ledig dag egentligen, men de ringde och frågade om jag ville jobba natten, och eftersom ja har så förbannat svårt för att säga nej så sitter jag nu på jobbet med världens ångest, jag hatar att jobba natt!
Och jag har mått så kasst hela eftermiddagen, känns nästan som jag börjar bli sjuk, och det orkar jag inte med..
Sen hör det till grejen att jag ska jobba imon med..så slutar halv fem, men måste försöka ta mig härifrån tidigare imon!
Sen är jag iaf ledig på måndag och börjar inte förrens 16 på tisdag, skönt det!

Men nu ska vi prata om roligare grejer, eller skriva kanske man ska säga:P
Igår fyllde jag juh som sagt år, och det blev den bästa födelsedagen någonsin!
Hade en lugn och skön dag i solen, tårtkalas med fien, mamma å pappa (tack för presenterna)
Sedan så bar det iväg till Fien fär vi fixade och drack lite gott, sedan så kom Dieter och Peter, och senare Nennie, så åkte vi ner till Piren, där vi gick till Harrys, hade bord klockan 20.30 och vi hade förbeställt maten, fick maten vid 21.30..det var rätt kasst faktiskt, men maten var för jäkla god måste jag säga! Harrys toast blev det för min del, med fläskfilé, klyftpotatis, bearneisesås, och vitlöksbröd! Och det vitlöksbrödet va fan de godaste ja nånsin ätit..i vitlöksbröds väg alltså!
Alla verkade nöjda och glada, nästan hela Harrys sjöng för mig, vilket jag tyckte var jävligt pinsamt, men samtidigt jävligt kul, så tack för det, ni gjorde den kvällen minnesvärd! Sedan drog jag, fien, dieter, peter, elin och jennie vidare till O´learys där vi fortsatte att dricka lite och dansa och ha det jävligt skojj och mysigt!
Var hemma vid tvåtiden i natt..men kunde inte sova, som vanligt när jag har vart ute, men hade ingen frossa iaf, och det var skönt att slippa! men låg kvar länge i sängen idag..myys!
När jag väl kom upp var det dags att säga hej då till Dieter och Peter, hoppas vi ses snart igen! Och tack för att ni kom, ni anar inte hur mycket det betyder för mig!
Sedan så diskade jag, dammsög övervåningen, orkade juh inte de igår:P och sen blev det att sitta lite solen..sen vart de dusch, hämta syrran, köpa morsdagpresent, hämta Linus <3 och sen hem och ha kalas, men jag var så jäkla opepp alltså, mådde så jävla dåligt, tror de va brist på sömn och jäkligt varmt ute..ingen bra kombination! och det har hållt i sig..plus att jag har fått ångest på de då för att jag ska jobba inatt..det är bara att försöka bita ihop som sagt och tänka på pengarna, är juh storhelgstillägg! ska snart gå å lägga mig, och hoppas på att man få sova nån timme i natt iaf! om de inte larmar allt för mycket, hoppas inte det! isf blir jag galen!! och sen är det alltid svårt att sova borta med!
För jag är så jäkla trött just nu!

Imon blir det då jobb, och sen ska jag göra absolut ingenting!!
Men iaf, TACK till er ALLA som var med igår, ni är så jäkla underbara!! Ni betyder så mycket för mig, och ni gjorde som sagt kvällen otroligt minnesvärd! älskar er!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej bästa arbetskamraten!

Tack för rara ord i min blogg. Vad glad jag blir när du hälsar på. Inte visste jag att du bloggade också. Kul kul. Gulle dej som saknar mej redan. Vi ska ha mysigt och roligt i sommar.

Pinsamt att jag missade din födelsedag. Förlåt. Stor grattiskram lite försent kommer häääääääär.

Härligt att höra att din dag/kväll blev så lyckad.



Det där med båten ska vi väl kunna ordna nån gång.

Ha det så himlans bra och lycka till med jobbet. Hoppas de är snälla mot dej. c",) Hm, klimakteriekossor - tillhör jag dem också? Urp.

Stor kram från Anita

2009-05-31 @ 22:08:30
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0