Hur lågt kan man sjunka, hur kasst kan man må?

Ja det är verkligen vad jag undrar!
Jag har snart en lägenhet och borde vara överlycklig, jag är överlycklig..egentligen!
Men det har vart massa skit här hemma det senaste och jag har mått så jävla dåligt så det finns inte!
Har gråtit konstant nu sen i förrgår kväll tror jag, fy fan, hur mycket tårar finns det egentligen??

Funderar på om jag ska bo hos min syster ett par dag..det är jobbigt att vara hemma nu, få vara där och vara med Linus, han är min stöttepelare i livet, vet att jag har sagt det hur många gånger som helst, men det tåls att sägas igen! Älska dig min lilla miniplutteskrutt!

Inatt var jag ute och körde bil i tre timmar, helt utan mål..och helt vilse körde jag med, men det var ändå skönt..
Åkte vid elva och kom tillbaka vid två då..
Jag blev lite smått ledsen igår kväll om man säger så..så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!
Mitt liv är ett helvete ibland, för ofta faktiskt...:/
Och jag vet inte vad jag ska göra åt det, nån som har några bra idéer på hur man ska må bra, må bra på riktigt alltså?
Hur man ska göra för att orka med allting...för jag har ingen jävla aning om vad jag ska göra.
För allt jag gör blir bara sååå himla fel hela tiden! Spelar ingen roll vad jag säger eller gör så blir det fel..
Jag och dom förstår inte varandra..konstigt och jävligt jobbigt!

Måste ta mig i kragen och ringa till jobbet nu...! Kommer säkert börja lipa i telefonen!
Jag kanske kan dra iväg ett mess istället...:/

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Angelica

grattis till lägenheten! man får väl komma och hälsa på när man är neråt i landet ;)

Jag har bestämt mig för att göra en sheperds pie som lollo tipsade mig om :P



Karin, vad är det som har hänt, varför mår du dåligt?

2009-05-07 @ 13:59:52
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0