Hårproblem!

Jaa jag hatar mitt hår, varför ska det vara så kort för??
Jag vill ha nån fin frisyr på fredag, men det går inte att göra nått på mitt hår..hmm:/
Skulle vilja ha fina lockar eller sådanadär stora vågor...om ni fattar då...lite sådär gammaldagsvågor typ..:/

Har vart och hälsat på min underbara fien!
Köpte med mig lite fika, så satt och gottade oss på det och snackade massa skit, som vanligt;) hihi
Sen blev jag "meddragen" till Ikea, haha! men de va trevligt..förutom att jag hade ont i huvudet..sen försökte Fien locka mitt hår med plattången..det gick inte så bra! haha!

Jobbade 8-17 idag, gick hur bra som helst, gick rätt snabbt, så det var skönt!
Vilket jävla oväder det va när jag skulle gå till bussen..shit asså!
Imon börjar jag klockan 16, underbart! Så ska ner till stan före det tänkte jag, ska köpa hårspännen med blommor:P och sen ska jag lägga mig i solariet..fast jag är helt rödbränd, men ska smörja in mig med solskyddsfaktor på framsidan, så jag kan få lite färg på baksidan med:P haha..och måste ha lite färg på benen om jag ska ha klänning på fredag, eller inte om jag ska, utan jag Ska ha klänning på fredag.
FY FAN VAD JAG LÄNGTAR, GE MIG FREDAG NU!!!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: syster

kanske syster yster kan stå till tjänst med en liten frisyr på damen, har några ideer faktiskt!

2009-05-27 @ 11:36:37
Postat av: syster

kanske din syster yster kan stå till tjänst i denna fråga, har nog några ideer, it´s gonna looooook niiiceee

2009-05-27 @ 12:22:43
Postat av: syster

oj trodde inte det första kom med först =)

2009-05-27 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0