Grey´s anatomy

Gaaah det är det bästa programmet någonsin!!
Fast man gråter jämt, och det är jobbigt..haha ja är så blödig, men de är ett så bra program!
Men jag ska aldrig skaffa barn kom jag fram till innan...handlade om ett barn som var 6 år och hade någon obotlig sjukdom, och som dog i sin pappas armar, fy faan, jag skulle aldrig klara nått sånt, det måste vara det hemskaste som finns...min längtan efter barn är så otroligt stark, det har jag sagt många gånger, men när man ser sådana grejer så tänker man verkligen till, man kan faktiskt få ett dåligt barn, ett barn som kommer dö inom några år, eller ett barn som blir utvecklingsstört, jag har sett det där, och det är inte roligt...
Usch, det sätter verkligen galler i huvudet på mig, men som sagt, min längtan efter barn..shiet den är så stark!

Nehe, nu måste jag stänga ner här och lägga mig och sova!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0