Bordet är bokat!

Jaaa!!
Det fanns ett bord för 20 personer fredagen den 29 maj klockan 20.30, helt underbart! Vi är bara 18 stycken, men är någon som funderar och sådär, så tyckte de va lika bra att ta för 20 personer när man ändå var i farten!

Har jobbat idag..skrev juh igår att alla dessa dagar har gått förvånansvärt bra..idag när jag vaknade,  shiieet..eller jag har fortfarande inte vaknat, men när jag gick upp på morgonen, då kändes det verkligen för JÄVLIGT rent ut sagt.
Men nu är det bara imon med, och får börja 9 istället för 7, så det är gött!
Fick reda på idag att jag inte får fortsatt efter sommaren, så jävla surt, jag trodde faktiskt att jag skulle få de..men nej bara för att jag inte är tillsvidare anställd inom kommunen så fick ja inte ens söka egentligen, SÅ JÄVLA DÅLIGT! och då förstördes min dag ännu mer, fy fan!
Vart jag verkligen inget glad..och detta jävla pissväder som ha vart idag med då:O med åska och hagel och skit..hatar det!
Så nu få man börja råleta jobb igen...jävla skit, orkar inte de nu igen!!
Oj vad jag började klaga nu kände jag, bloggen började juh så positivt, så tillbaka till de positiva...
hmm då fanns de nog inget mer att skriva:P haha, skojjar bara!

Ledig tre dagar snart, och det behövs verkligen..grillfest på lördag och på fredag ska jag träffa min älskade Malin, UNDERBART!
Vi håller på att renovera altanen förresten! Ska bygga in den..eller pappa och Stefan gör det, blir redigt najs=) Blir nog färdigt i helgen=)

Ska snart kolla på Grey´s anatomy, har längtat i en vecka nu..(det har visserligen gått väldigt fort, tur de, men har längtat som mest hela dagen, att bara få mysa i soffan och kolla på de, de är liksom MITT program, mitt liv..haha nee kanske inte riktigt)...jaaa just de..har inget mysgodis till de börjar, illa! haha..brukar ha de nämligen, enda dagen i veckan som jag har mys..förutom på tisdagar när det är andra avenyn då:P men de är det juh inte nu...
Så är det=)

Nehe...ska dra mig nu..
orkar inte skriva mer för idag!=)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0