Birthdayparty!

Igår vart det födelsedagsfest för Biffen, och det vart hur roligt som helst=)
Hade vart sugen hela dagen på att festa eller bara gå och sätta sig nånstans och ta en cider och bara tjata typ..
så vid fyra-halvfem tiden så frågar Sara om jag ville komma till henne, så det ville jag juh såklart!
Även om jag inte kände någon annan där än Sara så var det trevligt, massa trevligt folk juh:)

Så först var vi hos Sara, sedan drog vi vidare till centrum:O what liksom..har inte vart där på flera år..haha!
Men det var kul ändå!
På hela kvällen så gjorde jag åt med 46.50, det tycker jag var en dyr utekväll, eller inte:P haha!
Betalade fyllematen och groggvirke..haha, så det gillades..Göttgött!

Annars igår så var jag på torget med mamma och pappa, sedan blev det mat på mcd, där vi såg Mojje (barnprogramsmänniska)..sedan skjutsade vi mamma till jobbet sen åkte vi til kyrkogården och planterade lite blommor, blev så fint så!
Sedan hem och planterade lite blommor här hemma, sen blev det promenad och sen en sväng upp till a6 fort som fan:P haha..

Idag satt huvudet på plats när jag vaknade, konstigt nog..drack bara sprit igår så trodde ja skulle må skit idag, men icke icke!
Har vart ute å gått en promenix, så duktig jag är!
Snart kommer Sara och Linus hit, och då blir det GRILLA!!!! ska bli underbart gott, har jordgubbar med som jag måste äta upp!

Imon börjar jag på jobbet på riktigt då, är lite nervös faktiskt..så håll alla tummar ni har!
Nehe, nu ska ja fixa till mitt hår, sitter här med det insvepat i en handduk, har gjort hårinpackning, det behövs på mitt äckelhår!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0