Våfflor

Har ätit våfflor idag igen, vi åt juh det igår hos Peter, det tog inte lika lång tid att göra våfflorna idag..fast det var pappa som gjorde dom idag, så jag slapp;)
Men min mage kollapsar verkligen helt när jag äter våfflor och pannkakor, vilket är jävligt tråkigt eftersom det är så himla gott! Men nu får det inte bli sådan mat, vilket kanske är bra, är juh inte så nyttigt precis;)

Annars idag har jag gjort ingenting!
Vart rätt tråkigt...eller mest skönt faktiskt. Åt Isterband och potatismos till lunch idag, hur gott som helst=)
Men isterbandsmaken sitter juh i resten av dagen, och det är inte så gott:P haha..

Har inget planerat för veckan, och det är så tråkigt.
Eller jo jag ska på kalas för Linus både på onsdag och på söndag! Lilla plutten blir fyra, kan inte fatta det, kändes som det var igår han föddes typ...lilla älskade bebis!

Sitter och lyssnar på hockeyn nu..har juh inte jävla canal+ jöh..hatar att de ska sända hockeyn på den kanalen!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0