Seg dag

Igår var det en härlig dag, idag har det bara varit en jäkligt seg dag..men den tog visst slut den med!
Borde verkligen gå och lägga mig omedelbartbums!
Men ja ska..snart!

Har gjort absolut ingenting idag..segtsegtsegt!
Har kollat på let´s dance nu ikväll och även på hundtricket, haha den filmen är juh för söt;)
Satte mig här för att se om Fien var online, vilket hon inte var, så får la dra iväg ett mess till henne;)
Måste veta om ja ska packa med mig grejer eller inte:P mohaha...

Imon bär det alltså av till Göteborg, underbart! Vi skulle åka vid tolvtiden, så är la nere vid två nångång, sen får man la se när gänget uppifrån "norr" kommer ner så vi kan gå och käka och sådär, blir himlans trevligt tror jag=)

Nehe, dags att sova då;)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0