Luncha

Det verkar som mamma vill bjuda mig på lunch idag, och det får hon så gärna, så sitter och kollar om det är god mat nånstans, men hittar inget såntdär som lockar så mycket.
Sen hoppas jag att Fien kommer ner till staden så vi kan gå och fika=) Innan hon åker iväg och jobbar, måste träffa flickan, har juh inte träffat henne sen i söndags:O Skandal, haha!

Längtar tills på lördag då det är HOKCEYYY!!!! JIPPIIIIIIIII!!!!!!!! ska bli så skojj, få komma iväg en sväng till min hemstad!;)
Så är det med det, får juh träffa Peter, Perra och Robert med, gött kul alltså=)
Man har aldrig tråkigt med det gänget;)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag önskar min favoritkaka en bra dag:) PUSS!

2009-03-19 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0