Jobbat

Jaa, det gick bra att jobba idag så det gjorde, skönt det!
Hade ont i både mage och huvud innan jag åkte till jobbet, men det gick över, som tur var!
Det var väldigt lugnt på jobbet idag, fanns inte så mycket att göra, segt och skönt..

Ikväll har jag tittat på Andra Avenyn, kom hem typ 5 minuter innan det började!
Men tyckte inte att det var ett så jättebra avsnitt ändå!
Men jag missade sista delen av Mästarnas Mästare, men berätta inte vem som vann, för jag ska se reprisen nångång!

Borde gå och lägga mig nu minsann!
Imon ska jag jobba 18-21.30..seeeegt! alltså det kommer inte bli så segt att jobba, men innan man börjar...
tur att jag får låna bilen till jobbet imon iaf=)
Behöver juh inte betala någon p-avgift om jag parkerar klockan 18:P haha, gött mos=)

På lördag blir det Göteborg, Scandinavium och HOCKEY! Och träffa Fien, mamma Fien, Peter, Perra och Robert, najs najs najs! sen får vi väl se om vi åker hem efter hockeyn eller upp till Färgelanda, sådant man märker.
Hoppas det blir lite käk innan hockeyn inne i Göteborg, skulle vara mysigt=)
Ska nog åka med mamma Fien till Göteborg, eftersom Fien följer med Peter hem på torsdag så möter vi upp dom i Göteborg, bra va!?;)

Har förövrigt inte sett den bilen som jag lappade häromdan..haha:P undra om han hittat nån annan parkering eller om han inte vågat komma tillbaka över huvudtaget:P

Nee sängen var det ja!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är därför man tar av sig dom sen och vilar :) hallå eller ;)

2009-03-18 @ 23:02:34
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0