"ja må leva ja må leva, brabrabra"

Ungefär så skulle Linus sjunga den låten, han är la för söt!
Iaf, han fyller år idag, min älskade plutteskrutt!!! Hela fyra år, ussch, kan inte fatta att det redan gått fyra år, tänk vad mycket som hänt under alla dessa fyra år..hur kan det ha gått så fort? jag fattar ingenting..

25 mars, 2005 det var långfredagen, jag var hemma tillsammans med mitt ex ex, Erik, mamma och pappa hade åkt iväg till mormor, och så ringer mamma och berättar att jag har blivit moster, CHOCK!
Åkte upp till sjukhuset och hälsade på världens sötaste bebis, men kunde inte stanna länge, Efter det var det dags att hämta Maria och Perra för att åka till Fien och festa, för att fira Maria och Peter=)

25 mars 2006: Linus fyllde ett år, de bodde nu på Ekhagen, och han var världens sötaste, det var ett livat kalas, alla hans kusiner och fastrar och vi i familjen och alla var med, det var trevligt=) Lilla krabaten hade redan fyllt ett år, gick gjorde han oxå, så söt!

25 mars 2007: oj två år hade redan gått..vi var hemma på tokarp och firade dagen innan, för tror linus skulle till sin pappa på sin rediga födelsedag, men den 25 mars på hans födelsedag så var jag hos Daniel, och mamma och pappa kom ut dit oxå, och pappa blev sjuk, svimmade och hade sig, stackars lilla pappa.

25 mars 2008: 3 år har redan gått..Mormor låg på sjukhuset, åkte in typ dagen innan till sjukhuset, min älskade mormor, det var väldigt jobbigt. Firade nog linus typ någon dag efter, för det var så mycket som hände där mitt i allt..det tog månader innan mormor kom hem till sin lägenhet igen, men nu mår hon så bra så=)) Älskade älskade mormor!
Det här skrev jag i min blogg för ett år sen:
"Idag är det våffeldagen, men vem bryr sig!?
Det finns en annan anledning till att denna dagen ska vara bra, nämligen att Linus min älskade systerson fyller 3 år idag, jag kan verkligen inte fatta de, okej om de skulle vart 1 år han fyllde men 3? Shit asså, tiden bara flyger förbi..hänger verkligen inte med vad som händer..
Men GRATTIS UNDERBARA POJKE!!"


25 mars 2009: 4 år idag alltså, och idag ska vi fira hos Linus, jag har inte med mig någon pojkvän denna gången, Sara har en ny, har inte träffat honom än :O ILLA!! !Men kanske blir så idag, jag hoppas du är lycklig min syster, du förtjänar det! Och snö är det med idag, tråkigt värre! fast verkar va rätt fint väder ändå, är juh faktiskt sol, skönt!
Så jaa nu har det alltså gått 4 år sen den lilla krabaten tittade ut, usch jag sitter här med tårar i ögonen, så mycket minnen det blev nu:/ Lilla plutten, jag är hemsk när jag säger såhär, men jag trodde aldrig att han skulle överleva de första dagarna, det var inget fel på honom vet jag juh nu, men han var så liten, så skör, jag vågade inte hoppas på nånting, men det hände ingenting med honom, och det är väl för tur det! han är min största lilla stöttepelar här i livet, många gånger som jag har vart ledsen och han har gjort mig glad igen, när han var några månader gammal och jag satt och grät och han la handen på min kind och försökte ta bort mina tårar,  det finns ingen som är bättre än han, förlåt fien du är min bästa kompis, men Linus han är min älskade älskade plutt, ingen kille i hela världen kommer få sådan kärlek av mig som han får, och det är ingen kille i hela världen som kommer kunna älska mig lika mycket som han älskar mig.

Grattis på födelsedagen Linus!
Din moster föralltid!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är inget att säga förlåt till!



jag förstår dig precis! <3

2009-03-25 @ 17:08:00
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0