Härlig dag

Ja idag har det varit en bra dag, måste jag få lov att säga, har känt mig rätt glad idag faktiskt, skönt det, för en gångs skull liksom!
Först så åkte jag och mamma ner till stan, mamma bjöd på lunch på Wasa, varm nachotallrik blev det, alltid lika gott!
Sedan så gick jag till H&M för att köpa hårfärg, och sedan gick jag tillbaka till Wasa för att ta en fika med Fien, eller jag fikade och hon käkade=) Va kul att träffa flickalillan igen=) Nu ses vi igen på lördag, dvs om två dar, jippi!
Efter fikat så gick vi en sväng på stan, trevligt=)

När Fia tog bussen upp till Kinnarps arena för att jobba så tog jag en promenad upp till a6, och gick där uppe och strosade lite, provade en kjol som jag har tittat på många gånger inne på H&M som är jättesöt, en vit med blåa blommor, men den var inte alls fin när den väl satt på, så den sket jag i!
Hittade den här söta bikinin som jag blev kär i med en gång, men har inte köpt den..tycker det är lite tidigt än att köpa den, det kan juh komma in en massa andra fina;)




Visst är den söt??

Efter det så mötte jag upp mamma och pappa för att handla lite inne på coop, sedan så åkte vi hem.
Blev en hönökakspizza till kvällsmat, gott!
Har suttit och kollat på hockeyn, och HV71 vann juh över Frölunda, hur underbart som helst, var gött nervös innan matchen började, och ungefär tills det blev 3-0, då kunde jag andas ut;) men sen gjorde juh vf ändå ett mål, menmen, shit happens!
Nu hoppas jag att det kan bli en bra match på lördag och att vi tar hem det då med, då skulle jag bli väldigt glad!

Nehe, om man skulle försöka sova tidigt idag..:/
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: sofia

synd att han inte fick hålla nollan!

2009-03-20 @ 09:12:56
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0