Äppelpaj

Ge mig äppelpaj och vaniljsås NUU!!
Jag är så jäkla sugen på det så det finns inte ord för de..jäkla skit!

Jobbet idag gick kanoners, men fy tusan va trött jag var idag på morgonen!
Har ätit en massa idag, men jag känner mig ändå hungrig, det är nått fel på mig!

Imon är det fika med Jenny och Malin som gäller, mina sötbollar=)
Ska bli kul att träffa er igen, minst sagt!

4 dagar kvar till Göteborg och Färgelanda, jag längtar väldigt mycket!..eller kan man säga 3 dagar, för vi åker juh på den fjärde, den här dagen är juh nästan slut..ähh vi säger 4;)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: jennie

äppelpaj är gott... :D

2009-03-03 @ 10:17:16
URL: http://jennieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0