3-3

JAAA!!!
Nu är det 3-3 i matcher mellan Hv71 och Timrå, blir alltså avgörande på måndag här hemma i Jönköping.
Det vart sjukt nervöst idag alltså!
Jag har typ inte orkat bry mig om hockeyn på hela säsongen, men nu kan man juh inte precis låta bli, och jäkla så nervös jag var idag:P

Jobbet igår gick bra trots allt, var juh helt opepp, men när vi väl hade kommit till nässjö och ätit och börjat dansa så släppte det rätt bra minsann=)
Fick juh träffa David från mitt förra jobb med juh=)) det var väldigt kul, skrattade som vanligt, det saknar jag mycket med att jobba med honom, jag skrattade jämt!
Var hemma vid kvart över ett inatt, då var jag rätt trött kan jag juh säga!

Idag har det väl inte hänt så överdrivet mycket..va på a6 en sväng..
och kände mig lite nere innan igen..eller det gör jag faktiskt nu med, trots att HV vann så är jag  inte helt glad..vet verkligen inte vad det är med mig:/
Är ensam hemma nu, mamma och pappa är på fest med deras dans..
så ska väl äta lite, var och köpte rökt lax innan, fan att det ska vara så dyrt bara, tog juh fel sort med:P vart lite stressad, sprang in och köpte i pausen mellan tredje och sudden..perioderna alltså i hockeyn..lyssnade juh i bilen eftersom ja skjutsade päronen..inte bra att lyssna på hockey och köra bil samtidigt, speciellt inte när man är nervös:P haha

nehe..om man skulle försöka rycka upp sig lite...hur?
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: sofia

Hoppas det blir bättre snart!

2009-03-14 @ 22:09:19
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0