Soool

Ja de är juh trevligt med sol, synd bara att man knappt har nån tid att va ute och njuta av solen, men få göra det i helgen när ja är ledig!
Håller på att tvätta nu, eller de är bara torktumlingen kvar, blev bara två maskiner, skönt, betyder att jag kan hinna med en stund i solen innan jag börjar jobba!=)
Ska duscha av mig lite nu innan jag går ner och hämtar tvätten.
Så är de, jobba kvällen idag och 7-12 imon, härligt=)
Sen är jag ledig enda tills på måndag, de behövs!
Imon får ja besök över hela helgen, me like=) På lördag är det grillfest hos Rickard, fy tusan va kul de ska bli..måste förbi gröna butiken imon med då;) hihi..
Imon blir de nog bara myskväll med mat, fika och film=) Måste baka med då..haha, få se om ja orkar!:P

Nehe, ska duscha av mig lite som sagt, sen går jag nog och sätter mig en stund på piren=)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Vad härligt att du äntligen är ledig några dagar. Du verkar ju jobba jämt. Jobbar du nästa helg? Då kommer jag. :o)

Ha det gott i solen innan det är dags för grpb igen.

Kramis från Anita

2009-06-25 @ 11:45:31
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Malle Ball

Gumman då ses vi på lördag!! Hur va det vi sa, skulle vi hämta er? =/ kommer fan inte ihåg haha. Puss!!

2009-06-26 @ 14:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0