Låt hjärtat va med!

Kan någon laga mitt hjärta så det kan vara med?

Jobbade idag, hade kvar min söndgsångest idag på förmiddagen, och va på väg att börja lipa så fort jag kom till jobbet, men jag bet ihop och dagen gick hyffsat fort ändå, slutade en timme tidigare med, tack Tom:D
Åkte hem till mamma och pappa och satt ute lite i solen, jäkla va varmt de va, fläktade juh ingenting!
Men va skönt ändå, orkade verkligen inte med att gå hem till en tom lägenhet, men tillslut längtade jag hem iaf, men det är ensamt här juh, fy fan va jobbigt det är, och känner att jag vill börja gråta...gaah, varför ska man behöva må såhär??
Vill ha helg nu, funderar starkt på att åka till Göteborg och bara vara, om jag så ska behöva åka själv!
Ska försöka få ledig på fredag, så är jag ledig 4 dar på raken, skulle va underbart
Någon som vill följa med på en weekend till göteborg? sola, bada, gå på liseberg å festa?! erkänn de låter bra!

Orkar inte skriva mer, ska sova snart!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Låter som en idé

2009-06-29 @ 23:20:21
Postat av: Wiicky

åh det hade jag gärna vilja göra. men jag jobbar och får besök från norrland :S

2009-06-30 @ 09:45:46
Postat av: Sara Stavåker

Hade gärna ställt :)

2009-07-01 @ 03:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0