Lägenheten

Vill börja med att tacka Malin, Jenny och Emelie för era varma ord i mitt förra inlägg! Betyder mycket, nu hoppas jag att jag får se er, och er alla andra här hos mig snart!!
Flyttade hit igår, Kändes jättejobbigt när pappa hade åkt hem, men jag sysselsatte mig med att packa upp alla mina grejer och sen kom mamma å pappa å hälsade på en liten snabbsväng, sen la jag mig, trodde aldrig jag skulle somna eftersom grannen hade fest..men jag somnade som en klubbad säl och sov som en stock hela natten, skönt..trodde jag skulle sova oroligt, man brukar juh göra de när man sover borta, men nee,skönt som sagt!

Idag vart de jobb, 7-13 bara, de är lagom! sedan hem till mamma å pappa och hämta de sista grejerna, sedan hämtade ja å pappa mamma så åkte vi till rusta och öb, köpte mig en matta, hade en vit här, men de ville jag inte ha, så köpte en svart med vita/gråa blommor på,hur fint som helst blev de! Och köpte tvättmedel och kryddor och sånt..sen upp till a6, blev en sväng till glasbutiken. så skulle päronen handla mat, och jag handlade visst lite med, fast jag storhandlade igår, men va lite grejer jag hade glömt..som vanligt;)

Nu sitter jag här och kollar på talang, äter lite godis och skriver blogg..gjorde mig en laxsallad innan, de va gott! ha fått upp prydnadsgrejer nu, börjar kännas som ett riktigt hem..hihi!
Ska jobba imon, 9-17, ska ha hand om en och samma hela dagen imon, så få se vad vi ska hitta på, någon som ha några ideér?
På kvällen kanske de blir lite party!

Pussåkram 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer att fixa detta galant! Du är en staaaark kvinna;) Puss på dig.

2009-06-06 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0