Jag vill ha mat

Ja, jag har inte ätit nån ordentlig mat idag, åt en macka på jobbet, sen fikade jag med mamma på Kaffebönan, och sen tog ja en banan när jag kom hem, sen kom mamma å pappa å å åt vi wienerbröd..haha vilken bra matdag va? inte så kanske..
Men ska äta om några timmar, ska möta upp Dieter på stationen klockan 20, sen ska vi hem och laga mat, eller jag ska laga mat, det blir fläskfilé med färskpotatis i ugn och bearneisesås och tzatsiki, tzatsikin har jag gjort själv precis, det är juh så gott, och köttet ligger och drar sig i en marinad!

Annars är det bra med mig, jobbade 7.30-12 idag, lite lagom sådär;) och nu är jag ledig tills på måndag, så skööönt:D
Har städat av lite här hemma..
Ska snart börja gå uppåt stationen, om typ 20 minuter:P tar juh bara 10 minuter typ så;)
Jäpp så är det, undra om man ska förbereda potatisen med kanske;)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0