God morgon

Här sitter jag och äter frukost..skulle gått upp halv åtta, men vaknade vid halv sju och kunde inte somna om så vid sju gick jag upp..
ska gå till jobbet om 45 minuter, om de inte börjar regna vill säga, för då få de bli bussen..

Hoppas ni alla hade en trevlig midsommarafton igår med mycket fest, och god mat och med goda vänner!?
Själv så jobbade jag juh 15-21, men de gick hur smidigt som helst, vi lagade mat och åt typ hela tiden..haha!
När jag kom blev det jordgubbsmarängtårta med chokladmousse emellan, och sen gjorde vi fläskfilé med potatisgratäng, eller de va väl ja som gjorde de, och det blev så himla gott! fläskfilén va perfekt, den va tom bättre än den på nyår;)

Nehe..nu ska jag äta färdigt min frukost!
Men ha en trevlig dag!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiaprutt

Saknar dig med älsklingen!



Hade också velat du varit här ju, alltid!

2009-06-20 @ 18:02:34
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0