Dagen efter

Ja idag är det dagen efter igår..mådde oväntat bra idag när jag vaknade, konstigt nog, mådde inte så bra när jag kom hem inatt, haha..jävla melonshot som endast smakade sprit, så vidrig!
Men hade redigt kul igår..förfesten va lite seg till en början, men sen satt vi och pratade djupa ämnen på balkongen, det var såmysigt, och sen åkte vi till stan och röjjde!!
Va sjukt mycket folk ute igår, och de är juh trevligt! dock så låg det glassplitter över typ hela golvet på O'learys och jag fick glassplitter i foten, på ovansidan! illa..men tror inte de sitter kvar nått, de kändes så i morse för det var svullet och hårt runt såret, men de är de inte längre!

Idag har jag inte gjort så mycket, sov rätt länge, min säng är så jävla skön så de finns inte!
Sedan kom Sara och Stefan, fast Stefan gick efter fikat och syrran stannade på kvällsmat, gjorde kött, potatiskroketter ochen hemmagjord kall sås, blev redigt gött, så hon gick för typ 20 minuter sen, så nu sitter man här själv igen..
känner att de blir sängen tidigt ikväll, jobba 8-17 imon!

Nehe...fasiken va ja är sugen på godis..men orkar inte gå å köpa nått, de tar juh typ 2 minuter att gå till Vip:P haha de är långt juh!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: jennie

Du läste mitt alkoholinlägg slarvigt! Där skrev jag faktiskt att jag drack ett glas vin och en drink när vi var ute :)

2009-06-07 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0