Shopaholic

Idag har jag jobbat, 8-17, gick kanoners, som vanligt eftersom jag är bäst;) haha..
Bara det att en propp gick i köket på morgonen..och vi kunde inte få igång det igen, så vi fick göra kaffe i hallen, likaså fick jag sitta i hallen och vispa grädde, det måste ha sett väldigt roligt ut;)
Det gulligaste på jobbet idag var när en boende sa att en annan boende och en personal var hennes polare, och då sa jag "men vad är jag då?
"En ängel" fick jag till svar då, så jäkla gulligt!

Efter jobbet så gick jag genom stan hem, ville inte gå hem med en gång eftersom det är så fint väder.
Blev visst att jag shoppade lite..
1: tröja 299 kronor och ett skärp för 199 kronor, men betalade bara 149 kronor för båda, bra rea;)
2: Öronhängen för 29 kronor
3: Klocka för 698 kronor, fast betalade bara 200 kronor + 70 kronor för försäkring, bra rea igen;)
4: 8 stycken miniljus och ett nagellack för sammanlagt 65 kronor skulle kostat 77 kronor egentligen.
Så sammanlagt betalade jag: 513.50, det skulle ha kostat: 1376.50..det betyder att jag sparade 863 kronor..haha mee like!

Nu är jag hungrig, men vet inte vad jag ska äta..kanske ska beställa nått från alcamo, har inte gjort de än när ja ha bott här..om man vågar:P
Måste gå och handla mjölk och juice med!
Så ska göra det nu!!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0