Sandra och Diesel

Var här hos mig igår kväll, supermysigt!
Åt frallor, fikade och sen var vi ute och gick en sväng, sen stod vi här utanför i typ 50 minuter å pratade innan de åkte hem.
Var verkligen jättekul att träffa dom, var två månader sen sist vi sågs!
Hoppas det inte dröjer två månader till nästa gång bara!

Idag har jag inte gjort så mycket hittills, vaknat, ätit frukost, duschat, fått på mig kläder och diskat, pappa kommer lite senre och lämnar lite grejer som de köpte till mig igår i ullared, jag vill med till ullared!! och sen skjutsar han mig till jobbet, gött!
Ska äta lite innan det med, blir lite tomatsoppa, gott=)

Igår på jobbet så ställde jag mig och gjorde pannbiffar, de blev redigt goda måste jag säga, redig mat med pannbiff, potatis, sås och sallad! sen bakade jag jordgubbsmuffins efter de, gott!
Jag blir så huslig av mig på jobbet, men då tycker jag att det är kul, det är inte så roligt att stå hemma och laga mat till sig själv!
Kanske ska gå å köpa ett par ägg så jag kan göra lite biffar;) haha..nee jag orkar inte!

Jag vill åka till ullared, men ingen som vill följa med mig juh:(
Jobbar bara idag med, sen är jag ledig i tre dagar, hur skönt ska inte de bli?? men bara de är någon som vill hitta på mig med något i helgen då, annars kommer de bli långtråkigt mest!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Dom där biffarna blev nattamat till mej. Mums, va goa! Du passar bra i köket och uppskattas av många.

Vi ses snart.

Kramis

2009-07-23 @ 12:34:50
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Tom

Det var goda muffins ;D

2009-07-24 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0