Kanon helg!

Ja jag har haft en jättebra helg!
Fredagen var inte så kul till en början, tills Malin skickar ett mess och frågar om jag vill komma hem till dom på kvällen, och det ville jag såklart!
Så kom dit strax innan nio, så grillade vi korv och tittade på film, och åt en massa godis och chips och grejer, tog även varsin cider, jag sov på soffan, men sov inte särskilt mycket (2-3 timmar), men fick sällskap av den ena katten Elvis, MYSIGT! det har jag saknat- att ha en katt i närheten.

Igår så åt vi frukost, och busade med katterna, jag slängde ihop en kaka medan Malin städade lite och försökte packa, fikade två gånger, åt spagetti och köttfärssås, och sen fixade malin till mitt hår, sen åkte jag hem en sväng, för att byta om lite å sådär, sen åkte jag tillbaka till Malin, tog ett glas vin, sen åkte vi två och hennes sambo Christian och hans kompis Jim till Falköping på cruising, hade megakul! inte var dag man få åka Cadillac (hur fasiken stavas det?) drack två cider och lite vin, vin ur en päron-loka flaska = fjortisfylla med vuxenpoäng, haha!
Var hemma hos malin och chrille igen vid två, gick och la oss kvart i tre efter att ha ätit lite varma mackor:P och sjutton vad trötta vi var då, haha, jag skrattade så mycket igår!
Sov i fyra timmar, gick upp vid sju idag alltså för att de skulle åka till Mantorp så åkte med dom hem, gick och la mig igen och gick upp igen vid halv tolv, skönt! men är fortfarande rätt slet, börjar bli hungrig med, ha inte ätit frukost än, så kanske borde göra de, klockan är juh "bara" halv ett snart:P
Men idag lär det bli pizza med, fy tusan vad gott det ska bli!

Nehe, äta nått litet och sen hoppa in i duschen så man kanske blir en människa igen!
Tack alla för en underbar helg!!
Malin, vintage-party nästa som sagt, och gbg med!!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0