Jobb

Idag har jag jobbat igen, 15-21, fast var visst hemma 20.45, ojdå;) tack för skjutsen Tom;)
Nu har jag ätit två mackor och dricker ett glas oboy,varför ska de va så gott för? hihi..
Tittar på en film på trean "Störtkär" har en känsla av att jag sett den innan..men den är tjejig, och jag behöver en tjejfilm!

Pratade med Linus i telen innan, shit, jag började nästan lipa, han åker juh till Holland imon, fy faen vad jag kommer sakna honom, älska honom så mycket!
Mosters älskling!

Innan jobbet så var jag uppe på a6, handlade lite på coop, var på din sko och hittade massa snygga skor, men inga som passade, på höger foten sitter de perfekt men på vänsterfoten, helsike vad fet min vänsterfot är, bara för att man hittar massa snygga skor och på rea dessutom, men hittade ett par skor som inte var på rea, och jag blev verkligen kär i dom, men dom kostade 549 kronor, så de blev de inte! tur de, men ändå otur..:/

Nehe, ska fortsätta kolla på filmen, sen blir det sängen hyffsat tidigt, ska jobba 8-17 imon, och så kommer Sandra till mig imon=) treeevligt!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0