Helg

Nu är det typ helg igen juh, va fort tiden går, helt sjukt!
Idag va ja en SNABB sväng på a6, va på systemet och köpte cider och vin, malin kom och drick vin med mig, och så köpte jag två böcker med, Jenny Leeb- På grund av Leon, har läst hennes två första böcker och de va redigt bra, så hoppas denna med är bra, och så köpte jag Johnny Cash självbiografi! Så nu vill jag börja läsa dom, men har precis börjat på en annan bok, så får vänta tills jag läst ut den:)

Ska jobba 14.30-19 idag, rätt go tid va? haha, så har jag lite fredagskväll ikväll, gött, och då blir det nog ett glas vin=)
Hihi, jag börjar bli vuxen!
Ska jobba hela helgen, så det får bli lugnt ikväll..och jag som vill ut och dansa, få se om någon vill festa med mig nästa helg..Rickard pratade om att han skulle ha fest snart, hihi va roligt det skulle vara=)

Ska äta lite snart..sen blir de dags att dra till jobbet, hoppas de kan sluta regna så jag kan gå upp till jobbet!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill festa weehooo!

2009-07-31 @ 20:37:54
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0