Gosh!

Vad mina tårar rann innan, bra att man inte är känslosam, haha!
Tittade på allsång på skansen och så är det en kille (Pär Johansson) som pratar om hur det var att börja jobba på ett dagcenter för utvecklingsstörda, och han sa så mycket fina grejer, om all den glädjen man får av dom, och sen så sjöng två stycken som var utvecklingsstörda som han jobbar med i "Glada Hudiks teatern" och det var så fint, de var så grymt duktiga, och så sjöng de In the Gettho av Elvis, (de har en föreställning om just Elis, skulle vilja se) och den låten är ju bara så fin, har faktiskt den som ringsignal;) hihi..Och aa, tårarna rann, jag kände mig stolt! och jag trivs så himla bra på mitt jobb, jag har det bästa jobbet man kan ha, för det ger så mycket tillbaka!
Och om en månad (cirka) så slutar jag där, och det känns så jävla trist, denna sommaren har varit underbar, för jag har haft världens bästa jobbarkompisar, you rock! Vi måste hitta på nått när vi slutar, eller när ni slutar eftersom ni slutar tidigare än mig:( Typ gå på after work eller ut och eller sådär, skulle va såå mys och skojjigt!

Tvättat färdigt har jag med gjort, diskat har jag gjort och stekt hamburgare med hemmagjord vitlöksdressing, kan säga att det var MUMS! mycket mums idag;) haha.
Nu har jag tänt lite ljus och sitter här och myser i min ensamhet, men jag trivs konstigt nog, men skulle juh inte vara fel att ha någon att mysa med visserligen, vill hitta min prins, men får väl vänta tills han hittar mig, som sagt man ska inte leta och stressa fram kärleken, så den får hitta mig, gosh det kommer ta tid, för vad är det för fel på mig eftersom jag inte har någon??
Jaja whatever..ska fortsätta att mysa nu!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0